hoppsijen

Alla inlägg under februari 2012

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 10 februari 2012 21:25

Imorgon är det dags för grönt-kort kurs ska bli sköj :D Jag hade två läxor till imorgon 

*skapa konto på http://www3.ridsport.se/Svensk-Ridsport/ för att det gröna kortet ska regristreras :)  


*skriva upp frågor jag skulle kunna ha nytta av på tävlinsplatsen :)


Kursen börjar 10.00 och slutar 16.00 så när den är slut ska jag stressa ivägg till hööks innan dem stänger 17.00 :O efter det på bio och se nånting  som heter något med puket : )  


..................................................
..................................................
..................................................
..................................................
.....................................


Idag i skolan var vårt tredje och fjärde nattionela prov i svenska :) Det gick ganska 

bra tror jag...  ¤ 


Nu ska jag nog tag det lite lung ett tag och göra lite läxor till imorgon sen ska jag sova ingen sov morgon.. :( 

Fast kursen är ju rolig :D 


Puss och hej :D 


 

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 8 februari 2012 21:25

Nu nån:gra bil:er på Mig! 

(Från min och fanny foto day :P) 


                                   

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 8 februari 2012 21:17

Nu kommer bernie på BILD:er 


                                         

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 8 februari 2012 20:54

Den 26/2 ska jag och bernie tävla våran första klubbtävlingn tillsammans det är lite nervösttt.. Jag & Bernie ska tävla klasserna 70 & 80 cm :)


Ska försöka hinna med en privat lektion på tisdag också den i hoppning :D


Det so oroar mig mest är nog om det är många hinder elr om det är skarpa svängar elr om det är tött mellan hindrerna elr långt... :/ OMG!!!


På lördag ska försöka hinna med hööks efter krönt-kort-kursen och köppa en gjord med platta :D

Då ska vi tydligen  karnse gå på bio också?..



Av Sandra Mangnusson Eurenius - 8 februari 2012 20:54

Den 26/2 ska jag och bernie tävla våran första klubbtävlingn tillsammans det är lite nervösttt.. Jag & Bernie ska tävla klasserna 70 & 80 cm :)


Ska försöka hinna med en privat lektion på tisdag också den i hoppning :D


Det so oroar mig mest är nog om det är många hinder elr om det är skarpa svängar elr om det är tött mellan hindrerna elr långt... :/ OMG!!!


På lördag ska försöka hinna med hööks efter krönt-kort-kursen och köppa en gjord med platta :D

Då ska vi tydligen  karnse gå på bio också?..



Av Sandra Mangnusson Eurenius - 8 februari 2012 20:34

Förlåtttt!!.. D: Jag är så ledsen att jag inte gjort inlägg.. För typ en månadsedan fick vi igång internetet och då hade jag typ glömt bort min blogg (http://hoppsijen.bloggplatsen.se/) Men nu satt jag vid FB och då var det en kommpis som ba "du har inte bloggat på skit länga!?" Och ja ba "åå juste bloggen :D" Så skyndade jag mig in på bloggplatsen. Och nu är jag härr!!! :D Så nu kommer en massa inlägg och sån otroliggg blogg lusstttt!!! .. 


:* 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag heter sandra och är 12 år :)
MIn blogg kommer mest handla om min häst bernie och hans träning, men ska försöka hinna med att skriva om mig också :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilket bett föredrar du?
 Pelham
 Pessoa
 Träns bett två delat
 Träns bett tre delat
 Jaktkandar
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards