hoppsijen

Alla inlägg under november 2011

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 22 november 2011 17:34

Nu bjuder jag på lite oredigerade bilder :D 


Först kommer litte bilder på gamla meddrytar hästar ( Typ för två år sedan jag ser inte ut som jag gör på bilderna längare :P ) 


   




Och så en bild på älskling bernie <3




Nu kommer det bilder på Putte ( pappa )


     



Och så söt-nos ( Mamma ) <3<3


     


Och nu kattvalparna :p Skurt som var en Skurta och Hero som var en Herona :) ( den med vita täken herona ) 


   




Och så någon bild på mig :P



 


    


     

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 22 november 2011 16:12

Blev hemma idag igen -.-" hade hoppats på att jag skulle på må beträ men nehee.. :( Skulle ju liksom rida med Jenny och alting men ingenting blev som tänkt.. :( Hoppas jag mår beträ i morgon för då är det ju Dans och alt :) Hitade en blogg jag ska börja följa gör det samma tycker jag ;D http://camillaahlen.blogg.se/index.html :) 



Puss :* 

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 21 november 2011 16:00

 
Jag behöver någon som kan följa med mig till stallet och fota och film när jag är med bernie/och rider alt sammans ska sedan klippas ihop och bli en film på youtube du behöver ej ha kamra men vill du det så får du gärna ha det detta kan göras efter skolan på torsdag elr fredag lördag i helgen tror vi kommer behöva två dagar en till att tag kort på han och mig och en till att filma och tag kort när jag rider :) Kort på mig och han kan göras efter skolan inomhus då det blir mörkt tidigt kan också göras utanför stallet eller på volten då det är belyst men filmerna och kort när jag rider ska synnas oordentligt ska dem tas när det är just tex på lördag hör av dig om du vill filma tag kort och sovidare utan kostnad!!
 
 :) 

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 21 november 2011 15:36

MItt chema :D 


Måndag SJUK!! :(:( 


Tisdag Stallet rida med Jenny och D´arcy 


Onsdag Dansa med värdens bästa Emilia Svensson och Alice Knutas 


Torsdag Satllet karnse någon kompis följa med? eller vara med kompis innan 


Fredag Stallet karnse rida med isabell och kottla ?? Eller vara med någon innan stallet eller någon följa med till stallet 


Lördag Longera bernie elr Nh-a han 


Söndag Bernie villa... 

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 21 november 2011 15:27

Bernies vecka..


Måndag Meddrytaren ( dressyr )


Tisdag Rida bort mot sork med Jenny och D´arcy 


Onsdag Meddrytare ( dressyr ) 


Torsdag Rida på bannan ( longera Nh ) 


Fredag Rida ut med Isabell och Kottla ( eller banan nh longera ) 


Lördag Nh longera 


Söndag Villa 



Ungeför något sånthär blir denna vecka för bernie :D <3 

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 21 november 2011 15:16

Hejsan! Nu hadde jag tänkt bli litte beträ på att träna Nh och lös longera med min älskling då det är så bra för förholandet mellan häst och ryttare:) 


I NH hadde jag just nu tänkt satssa på att lära älskling inkalning efter det skrappa med hoven fast hur jag ska lära han skrap med hoven vet jag inte..?? 


I lös longera hadde jag tänkt lära han följa spåret altså inte få för sig att byta varv i en vild galopp.. aa så är det ju det där med galoppen jag måste lära han tag det lungt i galoppen så fort jag smakar på elr vifftar ( missförstå mig inte ;) ) med spöet så skenar han i vägg... och gör bocksprång.. -.-" 

Jaja!! Ska lägga in vecko chema nu :) 


PUssEN! <3 


Av Sandra Mangnusson Eurenius - 21 november 2011 14:48

http://fotografamandi.blogg.se/2010/may/foderponny.html Ska börja följa 


http://isabellaf.se/ Följer ( ingen blogg uttan sida ) 


Det är dem jag följer sen har jag kompisara bloggar också men dem är så dåliga på att uppdatera men det är jag också :P 

Presentation

Hej! Jag heter sandra och är 12 år :)
MIn blogg kommer mest handla om min häst bernie och hans träning, men ska försöka hinna med att skriva om mig också :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilket bett föredrar du?
 Pelham
 Pessoa
 Träns bett två delat
 Träns bett tre delat
 Jaktkandar
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards