hoppsijen

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

inlägg

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 5 januari 2012 10:39

Hej! Jag kommer inte kunna göra inlägg regelbundet. För vårat internätt kronglar och just nu bloggar jag från mammas mobil och jag kan tydligen inte blogga från min egen ;/ Men idag ska jag nog sova hoss Jenny lind ska följa med henne på hopp tävling imorgon på sork ;)Min och bernies eventuela nya tävlings plats ;) Kan heller inte lägga in hälsnings bild elr annan, fast det karnse bara är jag som inte kommit på hur man gör ;p Men hejdå då,;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 10 februari 2012 21:25


Imorgon är det dags för grönt-kort kurs ska bli sköj :D Jag hade två läxor till imorgon  *skapa konto på http://www3.ridsport.se/Svensk-Ridsport/ för att det gröna kortet ska regristreras :)     *skriva upp frågor jag skulle kunna ha nytta av p...

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 8 februari 2012 21:25

Nu nån:gra bil:er på Mig!  (Från min och fanny foto day :P)                                        ...

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 8 februari 2012 21:17

Nu kommer bernie på BILD:er                                              ...

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 8 februari 2012 20:54

Den 26/2 ska jag och bernie tävla våran första klubbtävlingn tillsammans det är lite nervösttt.. Jag & Bernie ska tävla klasserna 70 & 80 cm :)   Ska försöka hinna med en privat lektion på tisdag också den i hoppning :D   Det so oroar mig mes...

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 8 februari 2012 20:54

Den 26/2 ska jag och bernie tävla våran första klubbtävlingn tillsammans det är lite nervösttt.. Jag & Bernie ska tävla klasserna 70 & 80 cm :)   Ska försöka hinna med en privat lektion på tisdag också den i hoppning :D   Det so oroar mig mes...

Presentation

Hej! Jag heter sandra och är 12 år :)
MIn blogg kommer mest handla om min häst bernie och hans träning, men ska försöka hinna med att skriva om mig också :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilket bett föredrar du?
 Pelham
 Pessoa
 Träns bett två delat
 Träns bett tre delat
 Jaktkandar
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards