hoppsijen

Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

Stallet

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 4 januari 2012 20:26

Hej! Idag skulle vi prov rida saden det gick bra med själva sden, den passade och så :D Men han var aganska stuttsig :/ För vi skulle hoppa och kolla så att saden inte tog imott någon stans :)

Precis när han skullle komma på ett hinder så blåste hindret efter det vi skulle hoppa ner. Så då blev han ganska räd,

och stegrade sig men han kundde inte stegra som han ville får martingalen tog imott (mohhaa :*)

Men ne det ska inte räka med att stegra uttan vi tar några gallna "bock språng" -.-"

Så jag hamnade framför saden med fötterna i stig -bygglarna så mitt ben knäcktes till och ryggen såklart -.-" men jag satt kvar :D Så nu hara jag nyss duchat och ättit så nu ska jag snart utt med hunden :D 

Bjuder på denna bild :D På mig :P 







                                                  


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 10 februari 2012 21:25


Imorgon är det dags för grönt-kort kurs ska bli sköj :D Jag hade två läxor till imorgon  *skapa konto på http://www3.ridsport.se/Svensk-Ridsport/ för att det gröna kortet ska regristreras :)     *skriva upp frågor jag skulle kunna ha nytta av p...

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 8 februari 2012 21:25

Nu nån:gra bil:er på Mig!  (Från min och fanny foto day :P)                                        ...

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 8 februari 2012 21:17

Nu kommer bernie på BILD:er                                              ...

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 8 februari 2012 20:54

Den 26/2 ska jag och bernie tävla våran första klubbtävlingn tillsammans det är lite nervösttt.. Jag & Bernie ska tävla klasserna 70 & 80 cm :)   Ska försöka hinna med en privat lektion på tisdag också den i hoppning :D   Det so oroar mig mes...

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 8 februari 2012 20:54

Den 26/2 ska jag och bernie tävla våran första klubbtävlingn tillsammans det är lite nervösttt.. Jag & Bernie ska tävla klasserna 70 & 80 cm :)   Ska försöka hinna med en privat lektion på tisdag också den i hoppning :D   Det so oroar mig mes...

Presentation

Hej! Jag heter sandra och är 12 år :)
MIn blogg kommer mest handla om min häst bernie och hans träning, men ska försöka hinna med att skriva om mig också :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilket bett föredrar du?
 Pelham
 Pessoa
 Träns bett två delat
 Träns bett tre delat
 Jaktkandar
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards