hoppsijen

Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

I stallet igår

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 2 januari 2012 18:34

När vi skulle till stallet igår så ringde eva (en i stallet) och sa att hon låg i dicket för det var is banna hella grus vägen.

Men ingeting på stora vägen så vi fick parkera och gå hella vägen från stora vägen till stallet men knappt att gå gick.... Och så var ju klockan typ halv nio också så det var mörkt och jag är skit mörk räd utte i typ skog.. det finns heller inte mycket huss där så jo jaaa.. 

Sen när vi taggit in dom blev klockan halv tio innan vi var klara tro mig jag var inte så pigg på att gå 1 ½ kilometer i mörker då och skogen precis brevid men det var bara att gå..:/ 


Hej hej då :D <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 10 februari 2012 21:25


Imorgon är det dags för grönt-kort kurs ska bli sköj :D Jag hade två läxor till imorgon  *skapa konto på http://www3.ridsport.se/Svensk-Ridsport/ för att det gröna kortet ska regristreras :)     *skriva upp frågor jag skulle kunna ha nytta av p...

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 8 februari 2012 21:25

Nu nån:gra bil:er på Mig!  (Från min och fanny foto day :P)                                        ...

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 8 februari 2012 21:17

Nu kommer bernie på BILD:er                                              ...

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 8 februari 2012 20:54

Den 26/2 ska jag och bernie tävla våran första klubbtävlingn tillsammans det är lite nervösttt.. Jag & Bernie ska tävla klasserna 70 & 80 cm :)   Ska försöka hinna med en privat lektion på tisdag också den i hoppning :D   Det so oroar mig mes...

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 8 februari 2012 20:54

Den 26/2 ska jag och bernie tävla våran första klubbtävlingn tillsammans det är lite nervösttt.. Jag & Bernie ska tävla klasserna 70 & 80 cm :)   Ska försöka hinna med en privat lektion på tisdag också den i hoppning :D   Det so oroar mig mes...

Presentation

Hej! Jag heter sandra och är 12 år :)
MIn blogg kommer mest handla om min häst bernie och hans träning, men ska försöka hinna med att skriva om mig också :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilket bett föredrar du?
 Pelham
 Pessoa
 Träns bett två delat
 Träns bett tre delat
 Jaktkandar
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards