hoppsijen

Alla inlägg under december 2011

Av Sandra Mangnusson Eurenius - 3 december 2011 17:31

Tjenare! Jag vet att jag är ganska dålig på att uppdatera men det får vara så har man ingen lust att blogga kan man skita it! :D


Men nu kommer ett inlägg.....


Nu ikväll ska vi åka och ta in alla hästar innan ska jag longera bernie och se om alla ny grejor

passar som har kommit hacenmoren och tränset kom också så det var ju skit bra men tränset var lite litte men förhoppningsvis töjer det ut sig ( asså inte så att det sitter åt eller så men det hade inte gjort något om det varit lite störe ;) )


Imorgon är det stallmöte då ska vi pynta bernies box också det är tävlin om bästa pyntade boxen :D Hoppas det är något pris...?... :D  :D ;D :D ;D ;D :) :)


men ni får ha det bra nu ska jag åka från brorrsan puss puss :*


Av Sandra Mangnusson Eurenius - 3 december 2011 17:31

Tjenare! Jag vet att jag är ganska dålig på att uppdatera men det får vara så har man ingen lust att blogga kan man skita it! :D


Men nu kommer ett inlägg.....


Nu ikväll ska vi åka och ta in alla hästar innan ska jag longera bernie och se om alla ny grejor

passar som har kommit hacenmoren och tränset kom också så det var ju skit bra men tränset var lite litte men förhoppningsvis töjer det ut sig ( asså inte så att det sitter åt eller så men det hade inte gjort något om det varit lite störe ;) )


Imorgon är det stallmöte då ska vi pynta bernies box också det är tävlin om bästa pyntade boxen :D Hoppas det är något pris...?... :D  :D ;D :D ;D ;D :) :)


men ni får ha det bra nu ska jag åka från brorrsan puss puss :*


Presentation

Hej! Jag heter sandra och är 12 år :)
MIn blogg kommer mest handla om min häst bernie och hans träning, men ska försöka hinna med att skriva om mig också :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilket bett föredrar du?
 Pelham
 Pessoa
 Träns bett två delat
 Träns bett tre delat
 Jaktkandar
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards